.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویکرد اصلی دانشگاه صنعتی بابل، توسعه فعالیت های پژوهشی است
رویکرد اصلی دانشگاه صنعتی بابل، توسعه فعالیت های پژوهشی است

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، استفاده از پتانسیل و توانمندی های اعضای هیات علمی را یکی از مهمترین رویکرد این دانشگاه برشمرد.

دکتر"عسکر جانعلی زاده"در مراسم تودیع و معارفه معاون پزوهشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهارداشت: تربیت نیروی انسانی و سوق دادن آن به سمت و سوی جامعه باید یکی از وظایف مهم در سطح دانشگاهها محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه زکات تجارب و کسب علمی، نشر آن است؛ بیان کرد: مشارکت در جهت تقویت علمی دانشگاه در راستای ارتقاء نظام جمهوری اسلامی ایران باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی یادآورشد: اگر از توانمندی های مدیران گروههای پژوهشی، آموزشی و غیره استفاده بهینه شود در ارتقاء دانشگاه تاثیرگذار خواهد بود.

"جانعلی زاده" ضمن بیان این مطلب که هم اکنون حدود 90 عضو هیات علمی در حال جذب در این دانشگاه می باشند؛ بیان کرد: هزینه بالایی از بودجه های تحقیقاتی دانشگاه در راستای تعریف فعالیت های پژوهشی محقق خواهد شد.

وی همچنین در ادامه گفت: از زحمات ارزشمند، دلسوزانه و گرانبها همراه با خلوص نیت دانشمند گرانقدر دکتر "داود دومیری گنجی" که هم اکنون به عنوان قایم مقام و مشاور در امور پژوهش و فناوری منصوب و همزمان نیز در سمت رییس بنیاد علمی نخبگان مازندران خدمت می کنند، نهایت قدردانی را داریم.

وی خاطرنشان ساخت: دکتر دومیری همواره در جهت تقویت و توسعه علمی دانشگاه در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه پژوهشی، گامهای موثری را برداشته است که امیدواریم این همکاری تنگاتنگ وی به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه به طور مستمر برقرار باشد.

"جانعلی زاده" در ادامه از زحمات دکتر "مجید تقی زاده" در سمت معاونت آموزشی دانشگاه نیز قدردانی کردو بیان داشت: خوشبختانه حوزه آموزش دانشگاه در طول دوره مسئولیت دکتر تقی زاده توانست رشد قابل توجهی داشته باشد.

رییس دانشگاه صنعتی بابل، برقراری صفا و صمیمیت را در بین اعضای هیات علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه خواستار شد.


رییس بنیاد علمی نخبگان مازندران و  معاون پژوهشی سابق دانشگاه صنعتی بابل نیز گفت: فعالیت شورای ارتباط با صنعت در این دانشگاه فعال شود تا بتوانیم برای ساماندهی پروژه ها در سطح کلان اقداماتی صورت گیرد.
 
دکتر "داود دومیری گنجی"بیان کرد: امیدواریم با پیگیری های مستمر بتوانیم برای هریک از اساتید دانشگاه، یک آزمایشگاه در فضای مناسب برای فعالیت پژوهشی راه اندازی شود تا اساتید بتوانند براحتی با دانشجو ارتباط برقرار کنند.
 
قائم مقام و مشاور رییس دانشگاه صنعتی بابل در امور پژوهش و فناوری یادآورشد: در سال  88  به سمت معاونت پژوهشی این دانشگاه منصوب شدم که هم اکنون میزان فعالیت های علمی و تحقیقاتی با حمایت دکتر "جانعلی زاده" دو برابر شده است
 
وی ادامه داد: میزان اعتبارات قراردادهای پژوهشی از 15 میلیارد ریال در سالهای گذشته به 80 میلیاردریال رشد داشته است و روند قراردادها در حال افزایش است.
 
 
وی با اشاره به اینکه  چاپ کتاب یکی از دغدغه های اصلی در دانشگاه بوده است؛ گفت: چاپ تعداد پنج کتاب در سالهای گذشته هم اکنون به 20 کتاب افزایش یافته است.
 
"دومیری گنجی" تصریح کرد: همچنین تعداد 15 واحد فناور در دانشگاه صنعتی بابل مشغول به فعالیت می باشد.
 
در ادامه معاون پژوهشی جدید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مراسم معارفه گفت: مشارکت و حمایت در راستای پیشرفت های علمی باید صورت پذیرد و این به نفع توسعه علمی کشور خواهد بود.
 
دکتر "مجید تقی زاده" بیان کرد: قریب به سه سال از استقلال دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می گذرد و در طول این مدت همه نهادهای قانونی در دانشگاه نهادینه و فعالیت های خوبی با کمترین تبعات انجام شده است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون در مرحله توسعه و حساسی قرار داریم که رفع مشکلات و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتقاء دانشگاه همکاری همه را می طلبد.
 
وی یادآورشد: در حوزه پژوهش بدنبال توسعه امکانات و ابزارهای توسعه پژوهش می باشیم که همگانی کردن آن پرهزینه خواهد بود و تحقق آن حمایت های ویژه ای را می طلبد.
 
به گزارش روابط عمومی، دکتر "تقی زاده" پیش از این در سمت معاونت آموزشی  دانشگاه صنعتی بابل مشغول به فعالیت بوده است.
 
همچنین دکتر "داود دومیری گنجی" در این مراسم همزمان با تودیع در سمت معاونت پژوهشی، طی حکمی از سوی دکتر "جانعلی زاده" به سمت قایم مقام و مشاور رییس دانشگاه در امور پژوهشی و فناوری منصوب شد.
 
این دانشمند برتر همچنین پیش از این به سمت رییس بنیاد علمی نخبگان مازندران منصوب شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.